czwartek, 18 maja 2017

Wyróżnienie "Liebster Award"

 Kilka dni temu zostałam wyróżnienie "Liebster Award" od Ady z bloga Ada art & craft. Było i jest to dla mnie jak i mojej twórczości ogromne wyróżnienie, ponieważ to właśnie Ada jest dla mnie wzorem w twórczości. Uwielbiam jej nietuzinkowe, pełne twórczości i ducha artysty prace.Serdecznie zapraszam Was na jej blog, a zachwycicie się jak ja. Ada DZIĘKUJĘ !


Pewnie wiele z Was wie na czym polega ta zabawa, ale dla przypomnienia pozwoliłam sobie skorzystać z tekstu Ady, który przypomni zasady:
"Nominacja do "Liebster Award" jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę". Po odebraniu wyróżnienia należy odpowiedzieć na 11 pytań od osoby,która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz od 5 do 11 blogów,które działają od niedawna lub mają mniejszą liczbę obserwujących,tak by też miały szansę zaistnieć  w blogowej społeczności oraz zadajesz im swoich 11 pytań.Nie można nominować bloga,z którego otrzymało się wyróżnienie.Zabawa nie jest przymusem."

Pytania jakimi mnie obdarowano i moje odpowiedzi :)

1.Co miało wpływ na stworzenie własnego bloga?

Bloga założyłam z myślą stworzenia coś w stylu albumu dla siebie i dla znajomych, bo jeszcze w szkole a później na studiach wiele osób chciało zobaczyć co robię. Tym samym blog trafiał do kolejnych osób i teraz jest dla mnie również dużą inspiracją do tworzenia.

 2.Jak zaczęła się Twoja pasja?
Od dziecka lubiłam wszelkie prace plastyczne. idąc do szkoły średniej bardzo brakowało mi właśnie plastyki w szkole. Przed maturą dostałam prezent od cioci, były to 3 książki uczące malować i rysować, potem pastele, kredki... jeszcze w okresie matury ale i później podczas najdłuższych wakacji życia - idąc na studia dużo malowałam i rysowałam (część prac znajdziecie w początkach tego bloga). Później studia również pozwoliły mi na tworzenie, naukę i rozwój w nowych dziedzinach, tak zaczęłam robić biżuterię..., potem znów dostałam zestaw do decu, bo bardzo mnie podobała się ta technika.... i tak dalej, że teraz jestem w tym miejscu i dalej tworzę. 


 3.A co gdybyś nie mogła kontunuować swoich pasji?Co by to dla Ciebie oznaczało?
Będąc w ciąży i zaraz po urodzeniu dziecka  miałam krótką przerwę w tworzeniu, a na pewno znacznie je ograniczyłam. Dopuszczam możliwość, że będę musiała zaprzestać tworzyć... ale pasje ma się w sercu i myślę sobie, że kiedyś i tak wrócę :) Trzeba być optymistą :)


 4.Częściej kierujesz się sercem czy rozumem?
Chyba rozumem, choć staram się też sercem. Ciężko jest jednoznacznie odpowiedzieć na to pytanie, bo chyba tak do końca nie da się tego rozdzielić. 


 5.Czy jest coś co Cię nieustannie zadziwia?

No pewnie, że tak. Cały świat począwszy od przyrody, ludzi czy właśnie dzieła jakie tworzycie - to są prawdziwe dzieła sztuki.
 6.Jakie cechy charakteru przeszkadzają Ci u innych?

Jakie?? A czemu mam się skupiać na tym co przeszkadza mi u innych? Wolę patrzeć na to co u  nich lubię, podziwiam i doceniam.
 7.Jakie cechy charakteru Ci imponują?
Na pewno wytrwałość, dążenie do celu, mądrość-wiedza, dobroć. 


 8.Jakie masz  marzenie,które jest trudne do spełnienia?

Nie wiem, raczej jestem realistką i nie chcę, a może boję się marzyć o czymś co wiem, że się nie spełni, a jak już to wolę niespodziankę życiową :) ... Chociaż marzę jak każdy o zdrowiu, cudownej rodzinie, satysfakcjonującej pracy... A i marzy mi się, abym była mądra, abym dla kogoś była autorytetem. 

 9.A Twoje marzenie,które ma szansę się spełnić?Jak do tego dążysz?
Niestety nie wiem co napisać... Chyba całe życie polega na dążeniu do marzeń, choćby najmniejszych.


10.Jakie masz przekonania?Jesteś im wierna,potrafisz ich bronić?

Trudno jest opisać swoje przekonania, chyba lepiej wartości życiowe. Dla mnie najważniejsze to rodzina i zdrowie... Staram się tego przestrzegać, ale czy zawsze mi się udaje?
11.Co lubisz w blogowaniu.Co sprawia,że chcesz tu być?

WY. Dajecie wielką dawkę motywacji, weny i w każdej chwili jesteście. Dajecie siłę do walki z przeciwnościami. Motywujecie do tworzenia, rozwoju własnych umiejętności. Dziękuję Wam wszystkim, którzy do mnie zaglądacie, dzięki Wam i dla Was tu jestem :)
Pozwólcie, że tego posta dokończę później (podam blogi nominowane wraz z pytaniami) - niestety muszę iść do syna, który właśnie się obudził.


Pozdrawiam,

Dasanda :)

3 komentarze:

  1. Miło Cię bliżej poznać :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Więcej o Tobie wiem i jeszcze bardziej Cię lubię.Fajnie czytało mi się Twoje odpowiedzi,bo sama jestem realistką i w wielu kwestiach doskonale Cię rozumiem.
    Bardzo podoba mi się odpowiedż na pytanie co ci przeszkadza u innych.Świetne podejście do sprawy!
    I na koniec dziękuję Ci za tyle miłych słów pod moim adresem...tylko nie wiem czy zasługuję?Cieszę się,że tak myślisz,szczególnie,że te słowa są właśnie od Ciebie.
    Jeszcze raz wielkie dzięki:)
    Przesyłam pozdrowienia.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za zostawienie po sobie obecności na moim blogu. Zapraszam na kolejne odwiedziny:)