niedziela, 1 kwietnia 2012

Haft krzyżykowy

Oglądam innych blogi, zawłaszcza z haftem krzyżykowy coraz bardziej podoba mi się ta technika. Odszukałam kolejne prace wykonane tym haftem.
Te hafty również wykonałam jeszcze będąc w podstawówce. Sikorka na gałęzi to pierwsza praca. Zaraz po niej robiłam kominiarza, niestety nie mam pojęcia co się z nim stało. Obie te prace oprawiłam w własnoręczni zrobiona ramkę z kolorowego bloku technicznego, ale byłam wtedy dumna z tego.

 Jakby ktoś miał wątpliwości to poniższe zdjęcie przedstawia biedronkę, która jest przodem, dlatego nie widać kropek :) Robiłam ją ze wzoru znalezionego w gazecie, do kompletu były jeszcze 2 inne, ale ta najbardziej mi się spodobała. Ten haft wykonałam na lekcje - chyba techniki w szkole.
 Poniżej znajduje się niewielka serwetka z różą. Miałam robić 6 takich wzorów, ale niestety "z braku czasu" skończyło się tylko na jednej.

 Skoro święta już niedługo to z nawiązaniem do Wielkanocy pokazuję pracę wykonana przez moją siostrę. Ja tylko obszyłam dookoła, aby się nie pruła. Z rozszyfrowaniem co przedstawia nikt nie powinien mieć problemu jak w przypadku biedronki. hehe.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za zostawienie po sobie obecności na moim blogu. Zapraszam na kolejne odwiedziny:)