poniedziałek, 20 lutego 2012

Teraz mamy zimę i tęskno mi za wiosną, latem - za czasem kiedy było tyle różnych kwiatów do około. Teraz to tylko storczyk w pokoju mi kwitnie - ale za to jak pięknie :)) Dlatego, też w tęsknocie za ciepłymi dniami wklejam kolejne prace - jak nie trudno się domyśleć - związane z kwiatami. 

Dmuchawce należą do prostych i szybkich prac, które potrafią zachwycić właśnie w swej prostocie. narysowane są węglem i kredą na niebieskim papierze. Lekkie cienie na bokach są wynikiem zdjęcia. 
Dmuchawce, format A4, węgiel i kreda

Róża została wykonana farbami akwarelowymi na kartce z bloku technicznego. Wzór zaczerpnęłam na podstawie książki "szkoła malowania, akwarele 1".
Róża, format A3, akwarele

Bukiet kwiatów wykonany został na prezent dla ważnej dla mnie osoby. Obraz namalowany został akrylami, na blejtramie o formacie 40x40cm.
Bukiet kwiatów, format 40x40, blejtram, akryle

Słonecznik to kolejna moja praca. Niestety przez wykonanie zdjęcia kolory nieznacznie różnią się w rzeczywistości zwłaszcza na płatkach kwiatu, które na zdjęciu są "naświetlone". W rzeczywistości wygląda bardziej naturalnie.
Słonecznik, format A3, pastele olejne.

na następnym zdjęciu przedstawiam kwiat lilii. malowałam ja pewnego  wieczoru letniego, podczas którego było tak ciepło, że spać nie mogłam. i taki był efekt mojej bezsenności :)) 
Lilia, format A4, akryle na papierze.

1 komentarz:

Dziękuję za zostawienie po sobie obecności na moim blogu. Zapraszam na kolejne odwiedziny:)