środa, 12 grudnia 2012

Róże w otoczeniu bieli i złota

Pewnie już Wam się nudzą moje pudełka decoupage, jednak ciągle mam nowe, które chcę Wam pokazać. Dzisiaj przedstawię kolejne w róże jednak z drobniejszym wzorem. Kuferek należny do mniejszych jakie robiłam. Dodatkowo wzór różany ozdobiłam tym razem nie cieniowaniem lecz złota konturówką. Akcent złota znajduje się na płatkach róży, choć może jest to zbyt mało widoczne na zdjęciu, ale również namalowałam pewnego rodzaju zdobienia. To tyle z jego opisu, teraz czas na zdjęcia:





Niestety z braku czasu rzadko jestem na blogu i też rzadko odwiedzam Was. Choć ostatnio zdarza mi się podglądać Wasze poczynania - głównie w przygotowaniach świątecznych - to z braku czasu nie zostawiam komentarzy mimo wielu prac, którymi się zachwyciłam. 
Dobrej nocy Wam życzę i dużo wolnego czasu na tworzenie :) 

3 komentarze:

Dziękuję za zostawienie po sobie obecności na moim blogu. Zapraszam na kolejne odwiedziny:)